fredag 11 januari 2008

Lite vemodigt...

Imorgon ska vi ha julgransplundring med några kompisar. Jätteskoj såklart, men samtidigt lite sorgligt... Nu är verkligen julen över för i år (förlåt, förra året). Allt pysslande, planerande, handlande, bakande med mer, är över. På bara ett par dagar känns det som...

Ett av mina favoritzinkhus från Walther og Co.

Å andra sidan går vi mot ljusare tider. Våren närmar sig, med ljus och värme. Hoppas jag, i går blev det i och för sig inte ljust på hela dagen och det fina (med betydelsen små droppar) gjorde att man blev genomblöt bara på väg till och från bilen. Suck...
Just därför längtar jag till våren!!! Kom hit - NU!

Ska köpa lite garner idag. Eller rättare sagt, ska titta lite på garner idag. Vi ska förhoppningsvis boka flybiljetter till en semesterresa i sommar i dagarna, så alla onödiga inköp (finns det sådana?) ska undvikas... "Se med inte köpa", är mitt nya motto.



På bilden ovan ser ni hatten och bebisbodyn, som jag skrev om i förra inlägget.
Mamma Kanins väska har hon förlagt någonstans...
Den dyker nog upp ikväll!

Hej så länge!

0 kommentarer: