tisdag 8 januari 2008

Glömsk...

Jag har börjat glömma saker... så frustrerande!
Utlovade ju en bild på kortet som Maja gav till Fredrikas på hennes barnkalas... men jag glömde fota det! Det var ett väldigt enkelt kort, men ändå. Dessvärre är det inte första gången jag glömmer....
Hoppas det går över!

Annars börjar jag verkligen längta efter våren.
Funderar på att plantera en Magnolia i trädgården till våren.
Se så fina de är!!



På lunchen idag ska jag gå och köpa lite söta barnkläder till en kollega som fått en son. Eftersom jag själv bara har tjejer, så blir det skoj att handla lite pojkkläder!!
Maja och jag ska hälsa på dem imorgon. Mysigt att få lukta lite på en ny liten människa!!

Tjingeling så länge!

1 kommentarer:

Mrs M sa...

Haha... vi verkar ha en hel del gemensamt! Zinkhus, kaniner och magnoliaplaner :)! Ha en skön kväll!
Kram