tisdag 26 januari 2010

Tulpaner och vårlökar!

Känner ni våren i luften? Nej, inte jag heller!! ;)
Här är svinkallt och dimmigt, inte särskilt vårlikt...
Men jag gör vad jag kan för att få lite vårkänsla inomhus i alla fall.


Vita tulpaner med en kvist vita vaxblommor är min favoritbukett!

Hittade pärlhyacinter, krokus och snödroppar på Plantagen härom dagen också, alla vita såklart! Längtar så efter att de ska slå ut!!

Imorgon ska jag visa er lite bilder på något jag pysslat med sista tiden...
Kram!

2 kommentarer:

Erika sa...

Jag vågar inta åka till blomsterhandeln än för jag har inga plats för alla härliga vårblommor, jag får fortsätta drömma.

skapa och inreda sa...

Jag älskar också vita tulpaner. Sä kul att köpa nu och görgylla tillvaron några dagar med en härlig bukett.
Annika