lördag 5 september 2009

Vårt sovrum!!!

Nu har jag snackat länge nog om att visa bilder från vårt sovrum, tycker ni inte? Så här kommer de - äntligen! Hoppas bara att ni inte har för höga förväntningar, nu när det dröjt så länge...

Välkommna in!

Vårt sovrum består av två delar, en arbetshörna och en sovdel. (Jag vet att man inte ska ha dator i sovrummet, men ingen av oss är någon nattuggla...).



Utsikt över ängarna...



Fortsätter vi åt höger kommer vi till sängen.



Från andra hållet ser det ut såhär:



Här ser ni den fina spisen som min duktige man murade alldeles själv i vintras.
Vi har inte eldat i den ännu, ska skaffa ett gnistskydd till golvet först...
Men tänk er julaftonsmorgon, hela familjen samlad i sängen framför en sprakande eld... Hur mysigt kommer inte det bli?!? Behöver jag tala om att jag längtar?


Maja och Molly gosar i bakgrunden...

På den lilla stolen står en liten ljuskopp (egentligen en kakform), som jag fyndade på loppis i somras...



Ovanför byrån har jag äntligen fått upp tavellisterna och ett gäng svartvita favoritfoton (med stor inspiration från Villa Hemmet och Vitt och brett. De blir fler och fler hela tiden - mysigt!

Så! Nu får ni inte se mer idag!
Godnatt!

1 kommentarer:

Erika sa...

Men det ser ju hur mysigt ut som helst....inte för att jag längtar till jul just nu men visst jag fattar poängen....mys på ni.