fredag 27 juni 2008

Kan DU sitta still?

När jag hör Fascination med gruppen Alphabeat kan jag verkligen inte sitta still. Inte ens om jag försöker!!!



Välj låten i musikspelaren som jag lagt upp till vänster och testa, vetja!!

Nu ska jag gå ner och städa, för här ser ut som... Ja, jag vet inte vad!
Stefan har lämpligen somnat tillsammans med Maja, tack för den! Hihi... Han behöver nog sova. Men tänk så glad han blir imorgon när jag har städat allt!! Med lite Fascination i öronen kommer det nog att gå undan!

Hej svejs!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Nu ses vi snart!! Kul att det är välstädat när vi kommer ;) Roligt med lite musiktips, själv lånade jag CD-skivor med barnsliga visor som jag sjunger högt för glatta livet, bebisen verkar dock uppskatta det...
Kram kram

Lilla Blanka sa...

Hej Camilla!

Tack snälla för titten och dina goa ord hos mig! *kram*
Jätteroligt med nya besökare och att man dessutom hittar hit blev ju en extra bonus =)

Har suttit och njutit av dina fina Greklandsbilder och får världens längtan dit nu!

Kram
Mia

Hem och Harmoni Marie sa...

Hejsan, kul att du lämnade en kommentar hos mig. Då hittade jag ju hit :)
Härliga semesterbilder du visar!

Det lilla fågelhuset jag visade har jag köpte på Kullens handelsträdgård precis utanför Stenungsund. Det tillhör Blomsterlandet så det kanske finns på fler ställen.

Ha det gott och välkommen tillbaka till min blogg :)
Kram Marie

Mrs M sa...

Hej! Jag såg din fråga om soffan i bloggen och som du märkte skickar de inte längre den till sverige :(
Jag hoppas att du får tag på den iallafall, det är Chic antique om det hjälper dig i letandet!
Kram och lycka till/ Mimmi

Anonym sa...

Självklart måste du har lite PRO markers tjejen ;-)

MormorRuthsAnn sa...

Jag blev så himla hungrig av den där grekiska salladen....oj, vad den fick mig att längta till det härliga landet Grekland, bilderna är underbara!

Hoppas städningen gick som smort och att du bara sitter och njuter av allt som skiner..hihi...

Kram Ann

Liza i pepparkakshuset sa...

Kul att vara här igen! Har varit bort allt för länge nu...sitter här med kaffe o ska "läsa igen"

Hoppas städningen gick bra *ler*

Hoppas du får en fortsatt bra vecka
Kram Liza

Liza i pepparkakshuset sa...

just ja...kryddhyllan är ganska ny och är av märket Nordal

kram